Dit weekend staat er een inhaalweekend gepland waarbij alleen de Deventer zondagclubs in actie komen. Kijk snel voor het volledige programma, verzameld door Wouter Hulsegge. ZONDAG 26 FEBRUARI 2023 3e klasse Twee Deventer ploegen staan deze zondag tegen elkaar en voor beiden is het toch best een beladen duel. Voor Turkse...
Sallandia had vooraf getekend voor een punt, maar toen dat uiteindelijk het eindresultaat bleek, voelden ze zich behoorlijk bestolen. De Deventer formatie gaf diep in de extra tijd de 1-2 voorsprong alsnog uit handen. Sallandia reisde met een behoorlijk aangepaste selectie af naar Mariënheem en wist dat het een lastige...
SV Schalkhaar levert een prima teamprestatie door met maar liefst 0-4 te winnen van zaterdag eerste Klasse VV Hierden. Waar deze ploeg in de competitie tegenstanders treft als DOS Kampen, SWZW en CSV Apeldoorn, was vandaag zondag tweede Klasse SV Schalkhaar de thuisploeg op alle fronten de baas. SV Schalkhaar...
Afgelopen zondag speelde Wesepe in Emst niet onverdienstelijk, maar 2 hoekschoppen leverden Emst 2 doelpunten én drie punten op. De eerste helft ging redelijk gelijk op. Daan en Beau kregen kansen: de eerste ging in het zijnet en Beau kreeg de bal niet goed mee om tot scoren te komen....
SV Schalkhaar moest gisteren winnen van eersteklasser SV Voorwaarts uit Twello om verder te komen in de bekercompetitie. Na een gevecht van twee keer driekwartier met bij vlagen goed voetbal deed het niets onder voor SV Voorwaarts en won SV Schalkhaar uiteindelijk verdiend waardoor het in de pot komt...
Go Ahead Eagles heeft een gemakkelijke overwinning geboekt op Cambuur Leeuwarden. In de eigen Adelaarshorst werd met 3-0 gewonnen. De simpele zege kwam geen enkele keer in gevaar omdat de thuisploeg te goed was voor het verzwakte elftal uit Leeuwarden. De magische grens van 30 punten kan de komende...
Na een 1-5 overwinning in de beker en een eerdere 3-1 zege in de competitie, was SV Epse dit seizoen voor de derde keer de betere van Terwolde. In Terwolde won SV Epse verdiend met 1-3. Allereerst feliciteert SV Epse CCW’16 met behaalde kampioenschap. Een terechte titel voor de ploeg...
ALLES VOOR DE VREDE: HET WK VOETBAL GAAT NAAR SAUDI-ARABIË Het wereldnieuws wordt sinds 7 oktober gedomineerd door de oorlog tussen Israël en de terroristen van Hamas. Zoals altijd zijn onschuldige burgers -in dit geval ongeacht of het Israëli dan wel Palestijnen zijn- het slachtoffer en zeker daar waar het...
Wekelijks delen vier bekende Deventenaren met rood gele roots, hun visie op Go Ahead Eagles en meer. Robert Heukels, Gerard Somer, Erdal Ascipinar en Jan Willem van Dop wisselen elkaar wekelijks af met een eigen column over hun cluppie. Vandaag is de laatstgenoemde weer aan de beurt! Die goede oude...
Vooruitziende blik………… In deze laatste column van 2023 wil ik niet terugblikken, maar juist vooruit kijken: we zijn er in geslaagd een opvolger voor mij te vinden die de leiding over de voetbalacademie gaat overnemen en hoewel ik pas op 1 juli 2025 afscheid neem, ben ik hier heel blij...